17-12-2023

1 Verenigingsuitje
Wellicht vind je het leuk om samen met andere leden van TVM te gaan genieten van Internationaal toptennis tijdens het ABN AMRO Open.
Het toernooi vindt plaats van 10 t/m 18 februari 2024 .
Heb je interesse / wil je wat meer weten? Neem dan contact op met Jord Keuten via mail  jordkeuten@hotmail.com  of telefoon 06 18104769

2 Uitbreiding / verjonging bestuur
Er zijn drie leden die aangegeven hebben zitting te willen nemen in het bestuur, namelijk Danielle Rijbroek, Jord Keuten en Nicole Jaspers.
Tijdens de ledenvergadering 15 maart 2024 zal deze uitbreiding / verjonging worden voorgelegd aan de leden.

3 Hulp gevraagd

Derde kerstdag, woensdag 27 december willen we de  tijdelijke kantine van SVM ombouwen tot berging voor o.a. TVM
Voor dat ombouwen zijn helpende handen nodig!!!
Vraagje: Heb je zin en tijd en de mogelijkheid om te helpen? Dan horen we het graag.  Laat even weten of je wil komen door een mail te sturen naar jokepeeters1953@gmail.com. Dan word je verder geïnformeerd.

4 Aanpassing serre
Met de stuurgroep van MFA is contact geweest over de verdere afwerking van de serre. Na overleg met “experts” zal het voorstel van Nicole Jaspers worden uitgevoerd.

5 Tennisballen
Er komen nieuwe tennisballen voor zowel de woensdagavond als voor toernooien. Ook zullen leden in de gelegenheid gesteld worden tennisballen via de club te kopen. Nadere informatie in het nieuwe jaar

25-10-2023

Horeca in de serre

De serre is weliswaar nog niet helemaal klaar, maar we kunnen al wel gebruikmaken van de horeca.

Tot 30 oktober worden de genoten consumpties genoteerd en krijg je een “tikkie” om te betalen.

Vanaf 30 oktober wordt er betaald met munten. De hele munten kosten 2 euro 30 en de halve munten 1 euro 15.

Met deze munten kun je in het gehele MFA je consumpties betalen.

Hoe kom je aan munten:

Je kunt de munten op donderdagavond tussen 19.45 en 21.00 uur  afhalen bij
Jessie Arts, Vloetweg 11 in Merselo

Je krijgt dan 8 hele munten en 4 halve munten. De kosten á 23 euro worden door de penningmeester van je rekening afgeschreven.

Alcohol in de serre

Om alcohol te mogen schenken in de serre zijn er mensen nodig die het “Certificaat verantwoord alcohol schenken” hebben.

Dit certificaat kun je behalen door een online cursus van een uurtje te volgen en af te sluiten met een test. Mocht je de test niet in één keer halen, kun je hem onbeperkt opnieuw doen. Eenmaal dit certificaat behaald, blijft het “eeuwig” geldig.

Heb je het certificaat al behaald? Maak dan een kopie en stop het in de bus bij
Joke Peeters Grootdorp 58 Merselo

Wil je het certificaat behalen zodat je met je tennismaatjes een biertje / wijntje kunt drinken? Volg dan de cursus via onderstaande link.

Test gehaald? Lever het certificaat in bij Joke Peeters.

17-09-2023

Gebruik tennisbaan / verlichting

Het ledenaantal groeit gestaag en daarmee de bezetting van de banen. Heel fijn.
Wel graag aandacht voor het volgende:
– Laat  degenen die na jou de baan besproken hebben op de afgesproken tijd beginnen

– Gebruik de tennisbaan om te tennissen en klets gezellig in de serre

– In de kist op de baan ligt de sleutel om in de serre te kunnen.
Daar kun je ook de verlichting aanmaken

Gebruik serre
Dankzij een sponsor hebben we nu een koffiemachine en waterkoker. Je kunt dus na of voor het tennissen iets drinken. Deze week wordt ook de koelkast gevuld door SVM.
In de toekomst gaan we werken met munten.

Voor nu teken je op het invulblad je verbruik in en dan krijg je daarvan een tikkie. De kosten van verbruik worden betaald aan SVM

Toernooi

Vergeet niet je op te geven voor het toernooi van 20 oktober.

Voor de beginners zal binnenkort een “beginnerstoernooitje” worden georganiseerd.

Tennislessen

Zoals de “lessers” weten is onze tennislerares Dorien in blijde verwachting.

Het is nog onduidelijk of ze na de bevalling en kraamtijd kans ziet om les te geven.

Er zijn leden die aangeven dat ze nu ook nog wel les zouden willen hebben.

Patrick Hermsen is bereid om (voorlopig)  les te geven tegen dezelfde vergoeding als Dorien: 40 euro per uur.

Hij kan les geven op maandag en dinsdag vanaf 19.00 uur.

Er wordt een blok van 5 lessen aangeboden.

Daarna wordt gekeken of en hoe het vervolgd wordt.

Opgave bij Patrick en cc aan mij. Geef bij opgave aan op welke tijden je NIET kunt

Rackets en bespanning

Verder kun je bij Patrick je racket laten bespannen.

Afhankelijk van de gekozen bespanning kost dat 20-30 euro

Ben je toe aan een (nieuw) racket?

Ook dat kun je via Patrick regelen, hij voorziet je van advies en je kunt rackets uitproberen.

Contact gegevens van Patrick

patrickhermsen@gmail.com